Social media marketing voor horeca
Maar liefst 75% laat social media meespelen in de keuze van een restaurant. Overtuig jouw bezoekers met content en sociale media.
Maar liefst 75% laat social media meespelen in de keuze van een restaurant. Overtuig jouw bezoekers met content en sociale media.
Er is niets zo 'likable' als food en horeca. Met een georganiseerd social media schema kan jouw horecazaak snel in fanbase groeien. Posts, reels, shorts en stories? You name it. We springen op courante kanalen zoals Instagram, Facebook en Youtube, maar ook op TikTok en Pinterest en LinkedIn.
Sociale media bezitten een schat aan persoonlijke informatie over profielen. Denk aan leeftijd en gender, maar ook jobs, interesses, hobby's en persoonlijke (eet)voorkeuren. Betaalde advertentiecampagnes kan je dus zeer goed toepassen om jouw ideale doelgroep te bereiken. Denk bijvoorbeeld aan extra reservaties, meer bekendheid voor jouw horecazaak, maar ook aan het binnenhalen van nieuwe sollicitanten.
Maar liefst 75% laat social media meespelen in de keuze van een restaurant. Dat is een immens groot percentage. Wanneer jouw social media uitnodigend oogt, zal je een grote toestroom aan extra klanten kunnen binnenrijven.
Bovendien is sociale media perfect voor 'remarketing'. Je kan een advertentie nog een tweede, derde of vierde keer laten zien aan een bepaalde gebruiker wanneer hij reeds eerder interesse heeft getoond in jouw advertentie. Dat is handig, wetende dat de gemiddelde gebruiker gemiddeld 4 Ã 5 keer een advertentie bekijkt vooraleer hij of zij actie onderneemt.
Op de sociale media van onze klanten is het altijd smullen geblazen! Volzet dompelt zich volledig onder in de wereld van jouw doelgroep en werkt sterke sociale campagnes uit. Met foto, video, copywriting en design  hebben we alles in huis om een feed te creëren die bezoekers verbindt en overtuigt. Met de nodige targeting- en tracking-tools worden prospects en klanten warm gehouden en toveren we ze om tot trouwe, terugkerende klanten.
Nou, niet letterlijk. We weten als geen ander dat de drempel om contact op te nemen altijd hoog ligt. Word je niet meegesleurd in een sales-gesprek waar je totaal niet op zit te wachten? Heb ik dit wel echt nodig? Heb ik hier het budget wel voor? Dit zijn allemaal pertinente vragen die belangrijk zijn. We zijn er echter om jou te helpen om jouw levenswerk te laten groeien. Neem daarom contact met ons op voor een stressvrij en vrijblijvend gesprek.